با این اکسسوری‌ها یک تیپ پاییزی فوق‌العاده داشته باشید

0

پاییز زیبا از راه رسیده‌ است. دیگر وقت آن آمده که دستی به سر و گوش کمدهایمان بکشیم و لباس‌های پاییزی را جایگزین لباس‌های خنک تابستانی کنیم. یکی از جذاب‌ترین کارهایی که هر سال، با تغییر فصل، باید انجام شود، همین تغییر تیپ و لباس است. بد نیست حالا که آرام آرام به روزهای جایگزینی لباس‌ها نزدیک می‌شویم، از اکسسوری‌هایمان هم غافل نباشیم؛ با کمی سلیقه به خرج دادن می‌توانیم آنها را با اکسسوری‌های مناسب فصل جدید که با لباس‌های پاییزی‌مان هم هماهنگ‌تر هستند، عوض کنیم. در این مقاله، شما را با چند اکسسوری جذاب پاییزی آشنا خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید یک تیپ شیک پاییزی داشته باشید.

عینک آفتابی

«آفتاب بدم خدمتتون؟!» اصلا از این جمله موقع استفاده از عینک‌ آفتابی در پاییز و زمستان نترسید و به آن توجه نکنید! واقعیت این است که استفاده از عینک آفتابی، فقط مختص فصل‌های گرم سال یا روزهای آفتابی نیست. چشم‌های شما، در هرلحظه که در فضای آزاد قرار می‌گیرد، به عینک آفتابی نیاز دارد. درواقع استفاده از عینک آفتابی در روزهای برفی، چندبرابر ضروری‌تر و واجب‌تر از استفاده از عینک آفتابی در روزهای آفتابی و صاف است. علاوه بر اهمیت استفاده از عینک آفتابی، این اکسسوری جذاب، در زیباترشدن تیپ و استایل شما، نقش مهمی ایفا می‌کند.

رونیکس

این روزها، عینک‌های آفتابی در رنگ‌های مختلف و فریم‌های متنوع، در بازار وجود دارند و می‌توانند پاسخ‌گوی هر سلیقه‌ای باشند. در روزهای پاییزی که استفاده از رنگ‌های گرم، اولین انتخاب هر فرد خوش‌تیپ و خوش‌سلیقه‌ است، با انتخاب یک عینک آفتابی مناسب و هماهنگ با تیپ‌تان، به ظاهر خود رنگ و جلوه‌ی جذابی ببخشید‌. عینک‌های ری‌بن، از آن دسته از عینک‌های مورد علاقه‌ی ما ایرانی‌ها هستند؛ این مدل عینک‌ها معمولا جزو اولین انتخاب‌های ما در خرید قرار می‌گیرند و شاید بشود گفت به اغلب صورت‌ها می‌آیند.

عینک آفتابی

نکته‌ی مهمی که در فصل سرد باید به آن توجه کنید، مسئله‌ی انعکاس نور خورشید در زمین یا جوی‌های یخ‌زده در روزهای برفی یا سرد است که برای چشم‌ها بسیار مضرند. استفاده از عینک‌ پلاریزه، برای جلوگیری از آسیب رساندن نورهای انعکاسی به چشم‌ها بسیار موثر است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای این فصل باشد. عینک‌های آفتابی جدید کرازا با رنگ‌ها و طراحی جذاب‌شان و عینک دیور پلاست از سری عینک‌های پولاریزه‌ی موجود در بازار هستند که با قیمت بسیار مناسب‌شان، می‌توانند هر سلیقه‌ای را به خود جذب کنند.

شال گردن، کلاه و دستکش

شال‌گردن، کلاه و دستکش

«من سردم است و انگار هیچ‌گاه گرم نخواهم شد» آیا جزو آن دسته از سرمایی‌ها هستید که این شعر معروف را به گونه‌ای کاملا عملی زندگی می‌کنید؟ وقت آن رسیده است که با سه‌گانه‌ی دوست داشتنی کلاه، شال گردن و دست کش آشتی کنید. کلاه و شال گردن و دست کش، علاوه بر گرم نگه‌داشتن شما در روزهای سرد، می‌تواند با هماهنگی با تیپ شما، کلی خوش‌تیپ‌ترتان کند. انواع دست کش، از چرم و دست‌کش‌های بافتنی و دست‌کش‌های پنبه‌ای، مناسب با سلیقه و انتخاب شما در طرح‌های متنوعی در دسترس قرار گرفته‌اند که می‌توانید به راحتی آن‌ها انتخاب کنید و با لباس‌تان هماهنگ کنید. چندسالی است که دست‌کش‌هایی با قابلیت کار با گوشی‌های همراه به بازار آمده‌اند که علاوه بر طرح‌های مختلف برای نسل گوشی به دست عاشق تکنولوژی هم انتخاب مناسبی هستند!

شال گردن‌ و کلاه هم همیشه طرفداران خود را داشته‌است. از ست‌های متنوع کلاه‌ و شال گردن در فصل پاییز برای تنوع بخشیدن به تیپ و ظاهرتان، غافل نشوید. اگر به هردلیلی به ست‌های کلاه و شال گردن علاقه ندارید یا استفاده از کلاه با استایل پوشش‌تان هماهنگ نیست، شال‌ مناسب با تیپ‌تان را انتخاب کنید. شال‌گردن‌های متنوع در بازار از اسپرت تا پشمی و رسمی آماده‌اند تا با اشاره‌ی شما، تیپ‌تان را حسابی متنوع کنند.

کیف، کیف پول

کیف، کیف پول

یکی دیگر از مواردی که با تغییر فصل و تغییرات تیپ شما، به تغییر نیاز پیدا می‌کنند، کیف و کیف پول شما هستند. البته اگر دانشجو هستید، با شروع فصل پاییز و آغاز ترم جدید دانشگاه، حتما به کیف مناسب برای دانشگاه نیاز پیدا خواهید کرد. علاوه‌براین، کیف، از آن دسته اکسسوری‌هاست که می‌تواند در جلوه دادن به استایل شما، بسیار مؤثر باشد. انتخاب درست کیف، یکی از آن موضوعاتی است که به توضیحات مفصل نیاز دارد. در این میان، کیف‌های چرم، به شما کمک می‌کنند تا با رنگ‌های گرم پاییزی هماهنگ‌تر شوید و جلوه‌ی خاصی به شما می‌بخشند. کیف‌های چرم دوشی، یک انتخاب مناسب برای هر مدل تیپ است که می‌توانید بدون دردسر، آن را با ظاهرتان هماهنگ کنید. بد نیست گوشه‌چشمی هم به استایل با کیف کمری داشته باشید.

ابعاد کوچک و سبکی این کیف‌ها و بی‌دردسر بودن حمل آنها، باعث شده‌اند که طرفدار بسیاری پیدا کنند. علاوه بر آن، انواع متفاوتی از کیف‌های چرم با ابعاد بزرگ‌تر برای استفاده‌ی کارمندان و دانشجویان طراحی شده‌اند که در عین جذابیت و آراستگی، بسیار جادار هستند و کاربرد زیادی برای استفاده‌های مختلف در موقعیت‌های متفاوت دارند. دراین‌میان، ست‌های چندتکه‌ی کیف چرم، انتخاب مناسبی برای آنهایی است که علاقه‌مند به استفاده از چرم در موقعیت‌های مختلف هستند. این ست‌ها، علاوه بر زیبایی، بسیار مقرون به صرفه‌اند و نیاز شما را برآورده خواهند کرد. ست‌های کیف و کفش چرم هم، معمولا جزو محصولات مورد علاقه‌ی خانم‌هاست که هماهنگی در پوشش را برایشان آسان‌تر می‌کند.

ست‌های چندتکه‌ی زیبای کیف‌پول هم یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌تواند توجه شما را جلب کند. این ست‌های متنوع، در عین سادگی، زیبایی و جلوه‌ی خاصی به استایل شما می‌بخشند.

چتر

چتر

هرچند این سال‌ها، بارش‌های پاییز و زمستان به طرز محسوسی کاهش پیدا کرده‌اند؛ اما هنوز هم چتر از مهم‌ترین ملزومات شش ماه دوم سال است. بگذارید شعر و شاعری را کنار بگذاریم، گاهی وقت‌ها آن‌قدر باران شدید است که قدم زدن زیر آن، نه‌تنها شما را شاعرانه نخواهد کرد، بلکه برعکس، ممکن است یک تیپ جذاب را به تیپی مضحک تبدیل کند. پس محض رضای سلامتی و حفظ آراستگی، استفاده از چتر را در روزهای بارانی پاییز و زمستان، فراموش نکنید. ضمن اینکه با انتخاب چتر، می‌توانید این اکسسوری را که به‌نظر خیلی‌ها دست و پا گیر است، به یک امتیاز مثبت برای استایل‌ خودتان تبدیل کنید.

در انتخاب نوع چترتان، به جنس چتر حتما توجه کنید. در میان تمامی اجناس چتر موجود در بازار، چترهای پلی‌استر، جایگاه ویژه‌ای دارند. در توضیح این جنس از چتر که در طرح و رنگ‌های متنوع، از ساده تا طرح‌دار در دسترس مشتریان قرار گرفته‌اند، بیان شده است: «این الیاف به‌عنوان جایگزین الیاف پنبه‌ای، یکی از پرکاربردترین نوع الیاف مصنوعی محسوب می‌شوند. الیاف پلی‌استر به دلیل داشتن خاصیت کششی (الاستیسیته) مقاومت بالایی در برابر چروک شدن دارند و به‌راحتی اتو می‌شوند. این الیاف دارای سطحی صاف و بدون چین‌خوردگی، و وزنی کمتر از الیاف طبیعی هستند. همچنین استحکام بالا و قابلیت جذب رطوبت پایینی دارند و در مقابل نور آفتاب تغییر رنگ نمی‌دهند.»

زیورآلات

زیورآلات

کمتر خانمی پیدا می‌شود که به زیورآلات علاقه نداشته‌ باشد. استفاده‌ی مناسب و درست از زیورآلات، می‌تواند به ساده‌ترین لباس‌ها هم جلوه‌ی خاصی ببخشد. با شروع پاییز و استفاده از لباس‌های پشمی و پوشیده، گردنبند‌های بلند و گوشواره‌های چسبان بهترین انتخاب هستند. اصلا نیاز نیست برای خرید زیورآلات مناسب و زیبا، پول زیادی پرداخت کنید و حتما از جواهرات گران‌قیمت یا طلا استفاده کنید. نقره، برنج و استیل، از انتخاب‌هایی هستند که علاوه بر قیمت مناسب‌تر نسبت به طلا، زیبایی و جذابیت خودشان را دارند و به‌خاطر قیمت کمترشان، دست‌تان برای خرید بیشتر و متنوع‌تر کردن زیوآلات‌تان باز است.

یکی از انتخاب‌های مناسب در خرید زیورآلات، سنگ‌ها و جواهرات هستند. سنگ‌ها، همیشه باشکوه و زیبا هستند و هیچ‌وقت کهنه نمی‌شوند و از مد نمی‌افتند. سعی کنید در فصل‌های سرد، از گردنبند‌های بلند با سنگ‌هایی مانند عقیق و آمیتیس استفاده کنید. رنگ‌های گرم این سنگ‌ها، بسیار مناسب و هماهنگ با لباس‌های پاییزی شما خواهند بود. گردنبند‌های مروارید هم جزو آن دسته جواهراتی هستند که همیشه بااصالت و برازنده‌اند.

سعی کنید در انتخاب زیورآلات مورد استفاده‌ی این فصل، از المان‌های پاییزی غافل نشوید. انار، برگ، انگور و نمادهایی از این دست، جزو ترندهای محبوب پاییزی در زیورآلات به حساب می‌آیند. نیم‌ست طرح انار انتخاب زیبایی برای فصل پاییز است.

اگر از طرفداران دستبندها و زیورآلات اسپرت هستید، از دستبندهای کنفی و بافتنی استفاده کنید. این دستبندها، با قیمت مناسب خود و طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت، می‌توانند با هر لباس شما ست شوند. استفاده از رنگ‌های نارنجی و زرد در این دستبندها، استایل شما را از حالت یکنواختی خارج می‌کند. گردنبند چوکر هم برای آنهایی که بیشتر به زیورآلات اسپرت علاقه دارند انتخاب خوبی به حساب می‌آید و مدت‌ زیادی است که تبدیل به ترند پرطرفداری میان نوجوانان شده‌ است.

فراموش نکنید اهمیت دادن به تیپ و استایل لزوما به معنای خرج کردن پول و وقت فراوان نیست. گاهی وقت‌ها با خریدی ارزان اما هوشمندانه می‌توانید از استایل متفاوت و شیک پاییزی‌تان لذت ببرید.


در ادامه بخوانید: نکاتی خلاقانه برای ست کردن رنگ لباس
اگر می‌خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای شریک عاطفی، یا حتی خودتان را در رابطه متوجه شوید، حتما این کتاب را بخوانید.
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.