کتاب پدر پولدار پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی؛ روش‎‌های ثروتمند شدن و ثروتمند ماندن

0

کتاب پدر پولدار پدر بی پول (Rich Dad Poor Dad) اثر رابرت کیوساکی به زبان ساده به شما می‌گوید که چگونه پولدار شوید؟ نویسنده این کتابِ موفق در ابتدا نمی‌توانست انتشاراتی پیدا کند که کتابش را چاپ کند، اما بعدها به چنان موفقیتی دست یافت که افراد مشهور نیز از آن الهام گرفتند. با ما همراه باشید تا بیشتر درمورد روش‌های پولدار شدن از زبان رابرت کیوساکی بدانید.

شناسنامه‌ی کتاب

  • عنوان اصلی کتاب: Rich Dad Poor Dad
  • عنوان کتاب به فارسی: پدر پولدار پدر بی پول
  • نویسنده: رابرت کیوساکی و شارون لچنر
  • تعداد صفحات: ۲۴۸

درباره‌ی کتاب پدر پولدار پدر بی پول

در ابتدا هیچ انتشاراتی حاضر به چاپ کتاب نبود. ۳۴ انتشارات آن را رد کردند و در آخر توسط انتشاراتی که خود نویسنده تأسیس کرده بود چاپ شد. بااین‌حال در سال ۱۹۹۷ پس از چاپ آن، نزدیک به ۲۶ میلیون نسخه از کتاب به فروش رسید و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا در روزنامه‌های وال‌استریت ژورنال، یواس‌ای‌تودی (usatoday) و نیویورک‌تایمز قرار گرفت. افراد سرشناسی چون «دونالدترامپ»، «آنتونی رابینز» و «ویل اسمیت» این اثر را تحسین کرده و از آن الهام گرفته‌اند. میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا با استفاده از این اثر توانسته‌اند به موفقیت‌های مالی برسند.

رونیکس

همه‌ی این موارد، تنها بخشی از موفقیت‌های کتاب پدر پولدار پدر بی پول است. در این اثر که نویسنده با زبانی ساده راه‌های پولدار شدن را برایتان می‌گوید، با زندگی فردیش هم آشنایتان می‌کند.

رابرت کیوساکی، یک اقتصاددان پیشرو و صاحب نظریه‌های نو در اقتصاد دنیاست. او در این کتاب با بیان روش‌های خلاقانه‌اش تمام دنیا و علاقه‌مندان اقتصاد را شگفت‌زده کرده است. نکته جالب‌تر این است که نوشته‌های کیوساکی در این اثر ارتباط زیادی با زندگی افراد جامعه دارد و دور از ذهن و زندگی شما نیستند.

این کتاب برای شماست؟

اگر می‌خواهید با راه‌های پولدار شدن افراد سرشناس دنیا آشنا شوید و در زندگی‌تان به استقلال مالی برسید، خواندن این کتاب ارزشمند را از دست ندهید. کیوساکی به شما خواهد آموخت چطور با پول کار کنید و هوش مالی خود را افزایش دهید.

شما می‌توانید همین حالا کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول را با کیفیت بالا از وبسایت نوار تهیه کنید.

بخش‌هایی از کتاب

«برای پول کار نکن، برای یادگرفتن کارکن»

«برای پول کار نکن، پول باید برای تو کار کند.»

«به‌جای آنکه استخدام شوید و حقوق بگیرید که کارفرمایتان را ثروتمند کنید خودتان کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.