نحوه دانلود از اینستاگرام به شکل تصویری

4

شاید فکر می‌کنید که دانلود از اینستاگرام امکان‌ناپذیر یا سخت و زمان‌بر است، در این مقاله چند ترفند و برنامه را برای دانلود بی‌دردسر از اینستاگرام با شما به اشتراک می‌گذاریم. با ما همراه باشید.

دانلود فیلم و عکس از پروفایل‌های عمومی

۱. تغییر پسوند فایل‌های حافظه‌ی نهان (Cache)

این روش در گوشی‌های اندروید و فقط برای استفاده از ویدئوها قابل استفاده است. در این ترفند شما می‌توانید ویدئوی مورد نظر خودتان را به‌طور کامل در اینستاگرام مشاهده کنید. سپس به آدرس زیر در حافظه‌‌ی گوشی خود بروید:

Sdcard -> adndorid -> data -> com.instagram -> cache -> video

رونیکس

فایل‌های ویدئویی که در اینستاگرام می‌بینید در این مکان به‌طور موقت ذخیره می‌شود. شما با عوض کردن پسوند این فایل‌ها به MP4 می‌توانید آنها را به‌راحتی مشاهده کنید.

۲. دانلود ویدئوها و عکس‌های اینستاگرام با استفاده از تلگرام

شما می‌توانید به‌راحتی با کپی کردن لینک ویدئو یا عکس مورد نظر خودتان از اینستاگرام و وارد کردن آن در یکی از چت‌های تلگرام، آن ویدئو و یا عکس را دانلود کنید. برای این کار کافی است موقعی که در حال دیدن فایل دلخواه خودتان در اینستاگرام هستید، ابتدا دکمه‌ی سه نقطه‌ و سپس Copy share url را بزنید. سپس تلگرام خود را بازکنید و ترجیحا در صفحه‌ی چت با خودتان فایل کُپی شده را paste کنید و برای خودتان بفرستید. حال می‌توانید فایل مورد نظر خود را به‌راحتی دانلود و ذخیره کنید.

۳. دانلود عکس‌های اینستاگرام در مرورگر

با این ترفند، هم می‌توانید تمامی عکس‌ها (به جز عکس پروفایل اشخاص) را در اندازه‌ی کامل خود ببینید و هم می‌توانید در صورت تمایل آنها را با اندازه‌ی کامل ذخیره کنید. برای این کار باید از طریق مرورگر عکس مورد نظر خودتان را باز کنید. در قسمت آدرس عکس، عبارت «taken-by=UserName?» را پاک کنید و به‌جای آن، کد «media/?size=L» را تایپ کنید و کلید Enter را بزنید. خواهید دید که عکس با اندازه‌ی اصلی برای شما باز می‌شود و شما می‌توانید آن را دانلود کنید.

دانلود از پروفایل‌های خصوصی

برای دانلود از پروفایل‌های خصوصی به‌ناچار مجبور به استفاده از برنامه‌های دانلود جانبی هستید و به دلیل اینکه برای این کار نیاز به وارد کردن نام کاربری و گذرواژه‌ی خود دارید عملا امنیت حساب کاربریتان را در خطر قرار می‌دهید. در ادامه دو مورد از این برنامه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. InstaSave

این اپلیکشن مختص سیستم عامل IOS است. برای استفاده از این برنامه، پس از نصب باید نام کاربری و گذرواژه‌ی خود را وارد کنید و وارد محیط اینستاگرام شوید. اگر با این اپلیکیشن عکس یا فیلم از اینستاگرام دانلود کنید به‌طور پیش‌فرض واترمارک این برنامه به آنها اضافه می‌شود. شما می‌توانید از صفحه‌ی تنظیمات برنامه از این واترمارک‌های ناخواسته جلوگیری کنید. توسط این برنامه می‌توانید هم عکس و فیلم‌ را از اینستاگرام دانلود کنید و هم آنها را در حساب کاربری خود به اشتراک بگذارید.

۲. InstaDown

این اپلیکیشن، هم نسخه‌ی IOS و هم نسخه‌ی ANDROID دارد. شما می‌توانید لینک ویدئو یا عکس مورد نظر خود را کپی کرده و پس از بازکردن این برنامه، لینک را در محل مشخص شده جایگذاری کنید و پس از زدن دکمه‌ی Save Image یا Save Video فایل مورد نظر خودتان را دانلود کنید.

۳. easy downloader

این اپلیکیشن همانند اپلیکیشن بالا هر دو نسخه‌ی IOS و ANDROID را دارد . شما با استفاد از این برنامه می‌توانید بدون لاگین شدن و فقط با فعال کردن این برنامه و ورود به حساب اینستاگرام خود، عکس یا ویدئوی مورد نظرتان را بازکنید و پس از زدن دکمه‌ی سه نقطه و زدن Copy share url منتظر دانلود شدن خودکار فایل مورد نظر باشید.

تهیه شده در: chetor.com

کسب‌وکار خود را با سرمایه کم شروع کنید

به مدت محدود با تخفیف ۵۰٪

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 4 دیدگاه)
  1. Noormohammadazizi می‌گوید

    راهنمایی و ترفنداتون عالی هست

  2. سحر می‌گوید

    InstaDown عالی بود و بهتر . 🙂

  3. امیرعلی می‌گوید

    خیلی خوب بود